Hit Counters

Bima in Indonesië, een parel zonder toeristen



FOTO'S Bestaan er nog plaatsen op de wereld waar men het toerisme nog niet heeft uitgevonden? Dat is iets wat ik mij ook afvroeg tot twee jaar geleden. De stad Bima en haar omgeving op het eiland Sumbawa in Indonesië is zo'n plaats waar een toerist nog een zeldzaam iets is. Kortelings vertrek ik voor de derde maal naar dit aards paradijs. Toen ik er vorige zomer een volle maand was, zag ik vier toeristen gedurende de hele maand september.

08.03.2013 | Thierry Hanan Scheers | Beeld: Thierry Hanan Scheers

Deze foto's vind je misschien ook leuk:



Lees en bekijk ook deze:
Kebun Raya Bogor in Indonesië | Foto's
Groen en verrassend Bogor in Indonesië | Reportage
Een snuifje kruidige Indonesische Ramadan | Reisverhaal
Bima - een ondergewaardeerd stukje Indonesië | Reportage
Bima - an undervalued place in Indonesia | Report
Vijf romantische stranden in Indonesië | Foto's
Gili Trawangan in Indonesië | Foto
Wandel eens een eilandje rond | Reportage
De veelzijdigheid van Indonesië | Video
Fotoblog Indonesië III | Foto's
Straffe verhalen | Cultuur
Student, trouwen en doodgaan | Cultuur
Wat is "afstand" nog? | Opinie
Die voorbereidingen toch altijd | Opinie

Zotte Solden bij Vliegtickets.be