Hit Counters

Tien mooie zonsondergangen



FOTO'S Wanneer kom ik echt tot rust tijdens een reis? Tijdens het ondergaan van de zon. Ik zag al enkele ondergaande zonnen dat ik dacht dat de wereld stil stond. Maar niet al deze momenten legde ik vast op camera. Soms is het beter om je gewoon op je kont te zetten en te genieten met je blik op oneindig naar de horizon. Deze tien blijven me zeker bij.

12.02.2015 | Thierry Hanan Scheers | Beeld: Thierry Hanan Scheers

Deze foto's vind je misschien ook leuk:



Lees en bekijk ook deze:
Internationaal toerisme groeide met 4,4 procent in 2015 | Kortnieuws
Shoppen op luchthaven steeds populairder | Kortnieuws
Negen spectaculaire wandelpaden | Foto's
Zeven zeer unieke hotels | Foto's
Vijf eilanden in vijf beelden | Foto's
Bezoek de vijf nieuwe stukjes van Natuur's Werelderfgoed | Reportage


Euh... Tijd voor vakantie?