Hit Counters

Reisblog Verkiezing 2015 Wereldwijzer

REISNIEUWS
Vandaag stuurde ik mijn blog in voor de Reisblog Verkiezing 2015 van Wereldwijzer. Hopelijk kan de jury mijn reisblog een beetje smaken. Ik heb alvast de laatste jaren enorm mijn best gedaan om van deze reisblog een leuke plek te maken voor de lezers van deze blog.

Klik hier en dan kan je alvast even doorklikken naar mijn inzending voor de Reisblog Verkiezing 2015 Wereldwijzer.

Ik ben alvast benieuwd naar het verdict van de jury.

30.09.2015 | Thierry Hanan Scheers | Beeld: Thierry Hanan Scheers

UPDATE: Ondertussen is het verdict gevallen en ben ik niet bij de genomineerden. Een reden temeer om er de komende jaren nog meer tegen aan te gaan op deze blog. Alvast veel succes aan de andere deelnemers. Mijn stem ging alvast uit naar Italieuitgelicht.nl.

Ontdek alle Reisgidsen & Reisboeken