Hit Counters

De laatste dagen van het treinstation Echternach


VIDEO
Als ik op reis ga wil ik ook altijd graag een stukje geschiedenis opsnuiven. Echternach heeft mij altijd al op één of andere manier aangetrokken. Ik kwam daar reeds 40 jaar geleden en heb dit enorm zien veranderen. Maar dit had ik nog nooit eerder gezien. Een video met de laatste beelden van het treinstation in Echternach. Zowel mooi als tragisch.

10.02.2013 | Thierry Hanan Scheers
| Video: Marc Krier


Deze video's vind je misschien ook leuk:


Lees en bekijk ook deze:
 Hiking in Luxemburg | Reisnieuws
 Luxemburg met backpack en platonische liefde | Reisverhaal
 Luxembourg with backpack and platonic love | Travel story
 Fietsen over drie grenzen langs de Vennbahn | Reportage
 Drie stappen voorwaarts en twee achterwaarts | Reisverhaal
 Het meer van Echternach in de winter | Foto's
 Trektocht Itegem - Echternach | Video

Ontdek alle Reisgidsen & Reisboeken