Hit Counters

Verrassend Eindhoven



FOTO'S Zelf laat ik mij graag verrassen als ik naar een stad ga. Ik spring gewoon even een kantoor voor toerisme binnen en laat alles op mij afkomen. Op voorhand zoek ik niet al te veel op. Want elke stad heeft wel iets verrassend en avontuurlijk. Ik dacht ik dat ik dit wel op een zondag kon doen, maar ik kreeg meteen na mijn aankomst in Eindhoven al een eerste verrassing.

Het toerismekantoor was gesloten op zondag. En dit was echt wel een verrassing als je weet hoe groot deze stad is en de winkels elke zondag open zijn. Een tweede verrassing was dat ik totaal geen stratenplan en andere info kon vinden. Dus tja... alleen shoppen zat er dan nog in. En af en toe een koffie drinken en genieten vanop een terrasje met uitzicht op de mensenmassa die door de straten van Eindhoven trekt.

Vervoerstip!
Met de auto vanuit België kan je heel eenvoudig en goedkoop parkeren op P+R Meerhoven aan de rand van het centrum. Je betaalt slechts 3 euro voor een ganse dag en ongeveer alle 10 minuten kan je met de bus zeer snel naar het centrum. Een busticket kost slechts een halve euro per persoon voor een retourticket.

18.03.2014 | Thierry Hanan Scheers | Beeld: Thierry Hanan Scheers

Meer info

Deze foto's vind je misschien ook leuk:



Lees en bekijk ook deze:
Rotterdam krijgt Europese primeur | Kortnieuws
Zeeland heeft de properste Nederlandse stranden | Kortnieuws
Op stap langs de Historische wandelroute in Hoek van Holland | Hiking
Winters uitwaaien op Texel | Reportage & foto's
Texel in Nederland | Foto
Historische wandeling Hoek van Holland in beeld en kleur | Foto's

Euh... Tijd voor vakantie?